Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


"Mantuitorul a ales Crucea fiindca astfel se moare cu mainile intinse.El s-a sfarsit imbratisandu-ne"
"Nu piroanele L-au tinut pe Hristos rastignit ci marea Lui iubire de oameni"
"Dacă ar fi fost în lume numai un singur păcătos, Iisus ar fi adus cu drag pentru el singur aceeaşi Jertfă, ca pentru o lume întreagă.”
Indrazneste si tu!Fa un pas catre Dumnezeu si El va face restul catre tine...

Image and video hosting by TinyPic

Cand nu-mi pot plange ochii



Când nu-mi pot plânge ochii
plecaţi la rugăciune,
trimite-mi suferinţa,
Părinte, să mă-mbune!

Când inima uscată
nu vrea să mi se inmoaie,
trimite încercarea
Părinte, să mă-ndoaie.

Când sufletul meu uită
săracul care cere
dă-i foamea şi dă-i setea
mi-l ceartă cu durere.

Când mâinile-mi aleargă
strângând deşertăciune,
Părinte, dă-mi mustrarea
arzând să le-mpreune.

Când buzele-mi prea umblă
cu vorba cea uşoară,
Părinte, dă-le amarul
să-nveţe-a plânge iară!

Căci când mi-ajunge viaţa
nevrednică de Tine
Părinte, doar nuiaua
îmi poate face bine.


Traian Dorz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu