Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


"Mantuitorul a ales Crucea fiindca astfel se moare cu mainile intinse.El s-a sfarsit imbratisandu-ne"
"Nu piroanele L-au tinut pe Hristos rastignit ci marea Lui iubire de oameni"
"Dacă ar fi fost în lume numai un singur păcătos, Iisus ar fi adus cu drag pentru el singur aceeaşi Jertfă, ca pentru o lume întreagă.”
Indrazneste si tu!Fa un pas catre Dumnezeu si El va face restul catre tine...

Image and video hosting by TinyPic

Doamne,eu doresc...


Doamne, eu doresc, ştii bine, numai drumul Tău plăcut,
dar adesea, dintr-o dată, iar mă pomenesc căzut.

Doamne-ai milă când cad iar,
fă-mă să pot plânge-amar,
să mă lepăd de cel rău,
 s-ajung iar copilul Tău.

Doamne, eu mă lupt, ştii bine, să-Ţi urmez Cuvântul sfânt,
dar adesea, dintr-o dată, iar mă pomenesc înfrânt.

Doamne, eu aş vrea, ştii bine, strajă buzelor să-mi pun,
dar adesea, dintr-o dată, iar vorbesc ca un nebun.

Doamne,-ajută-mă odată s-ajung starea cea de har
 de la care niciodată să nu pot să mai cad iar.

Traian Dorz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu